5 Aralık 2013 Perşembe

Alice

Nedendir bilmem Alice benim en sevdiğim karakterlerden biridir bu zamana kadar. Filmini hiç sevmemiştim, fakat küçüklüğümde hep dinlerdim masal kasetlerinden...
Küçülmesi, büyümesi.. Yeni bir diyarda hayatta kalması beni çok etkilemiştir. Özellikle de tavşanı takip edecek cesareti. Bugün hangimiz hayatımızı değiştirecek şeyleri kovalamada cesaretliyiz?
Tüm o Beyaz Kraliçe-Kırmızı Kraliçe aslında Alice'in bilinçaltını simgeler diyor bazı eleştirmenler. Belki de onun için blogun adını alice harikalar diyarında koydum. Kendi içinde sürekli savaşan bir insan olarak Alice sürekli iyiyi seçmesi iyiye odaklanması bana harika geliyor.
İşte bunun için Alice. Karşısına farklı yollar çıksa da iyilik içinde savaşmaktan vazgeçmediği için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini paylaş ^^